DZWIG KONTENEROWY PORTOWY Hyster Kalmar Linde
Szczegóły
- Rok Produkcji : 2005
- Stan : używane
- Oferta od : firmy
- Stan techniczny : Nieuszkodzony
Opis
DZWIG KONTENEROWY PORTOWY.. . Jest certyfikat tej maszyny. . Vat = 0 sprowadzajac do Polski. . . KILKA SZTUK Z LAT 1996- 2018. . DO SPROWADZENIA . TEL.0 508 860 057 . .DZWIG KONTENEROWY PORTOWY. SMS HYSTER . Rok 2005. Wózek wysokiego składowania. . Masa eksploatacyjna….. = 68 000 kg. . UDZWIG 45 TON , . Odczyt licznika godzin pracy 10.700. . Maszt 2-stopniowy wysięgnik teleskopowy . Wysokość podnoszenia 15.300 mm. . Zamknięta wysokość 4.500 mm . Wysokość składowania 5 high 8’6. . Silnik Scania DI1254A . Typ silnika 12-litrowy, 6-cylindrowy olej napędowy Moc silnika 330 KM / 243 kW. . Typ skrzyni biegów4-biegowa automatyka Oś napędowa Meritor AxleTech PRC7534. Hamulce Mokre hamulce tarczowe zanurzone w oleju. Obsługa kontenerów, terminal kontenerowy, terminal śródlądowy, kontenerowa stacja towarowa. . Rok 2005.. KOLOR NIEBIESKI. . .Wózek DZWIG wysokiego składowania.. . ZALADUNEK DO 45,000 kg . Odczyt licznika godzin pracy 880 . . Maszt 2-stopniowy wysięgnik teleskopowy. Wysokość podnoszenia 15,150 mm ., . Wysokość składowania 5-wysoki. .. 4-biegowa skrzynia biegów Powershift . , Oś napędowa AxleTech PRC7545. . Hamulce Mokre hamulce tarczowe zanurzone w oleju . Pełna przesuwna kabina z ogrzewaniem, wycieraczkami, Z Z klimatyzacją Z przetwornikiem 24-12 V, Z przyciemnionym szkłem, podgrzewanym fotelem kierowcy z pełnym zawieszeniem, Z joystickiem i kamerą cofania . SYSTEM ALARMOWY. . WYMIARY do transportu.