Ursus POLMOT 8014H URSUS 914 5314

  • 2 kwietnia 2021 00:00
  • Wyszków, mazowieckie
  • 215 wyświetleń
71,700 

Szczegóły

  • Oferta od : Osoby prywatnej
  • Marka Pojazdu : Ursus
  • Model Pojazdu : POLMOT 8014H URSUS 914 5314
  • Faktura VAT : Tak
  • Stan : Używane
  • Rok produkcji : 2011

Opis

To kompletna nowość w ofercie Farmtrac. Traktor 9120DTŋ w wersji PWR ma elektrohydrauliczny rewers oraz półbieg dostępny na każdym biegu. Nawet biegi główne można w nim zmieniać bez konieczności wciskania pedału sprzęgła.
Ma 113 koni i 450 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Opadająca ku przodowi maska skrywa angielski silnik Perkinsa 854E-E34TA o pojemności 3,4 litra. Ma on cztery cylindry, intercooler, turbinę oraz wysokociśnieniowy układ wtryskowy common rail. Aby spełniał wymagania czystości spalin, posiada zawór EGR, który cofa część gazów wydechowych do kolektora dolotowego. Zawracane spaliny są uprzednio schładzane. Nie posiada AdBlue . Filtr DPF nie wymaga wymiany przez całą żywotność traktora. Filtr sam się oczyszcza z sadzy, które są dopalane na skutek zwiększenia dawki paliwa i obrotów silnika. Skrzynia biegów pochodzi z włoskiej firmy Carraro. Do dyspozycji są cztery biegi główne, trzy zakresy prędkości (H–wysoki, M–średni, L–niski) oraz załączany pod obciążeniem i bez użycia sprzęgła półbieg. Łącznie daje to 24 przełożenia do przodu i 12 do jazdy w tył, bo półbieg działa tylko dla przełożeń do jazdy w przód. Dodatkowym rozwiązaniem w tym traktorze jest możliwość zmiany biegów głównych bez konieczności wciskania pedału sprzęgła. Bez użycia sprzęgła nożnego można także zmieniać kierunek jazdy. To z kolei zasługa sterowanego elektrohydraulicznie rewersu.
ZALETY
• Skrzynia biegów z półbiegiem, rewersem elektrohydraulicznym i sprzęgłem załączanym z przycisku
• Oznaczenie zaworów i dźwigni układu hydrauliki zewnętrznej
• Dostęp do silnika i jego elementów
• Brak systemu SCR i konieczności stosowania płynu AdBlue
• Widoczność z kabiny, także do tyłu
• Tankowanie paliwa przy nisko położonym zbiorniku

Specyfikacja:
SILNIK PERKINS
moc znamionowa – 83 kW (113 KM) przy 2200 obr/min
max. moment obrotowy – 450 Nm przy 1400 obr/min
ilość cyl. / poj. skokowa – 4 / 3387
system chłodzenia – cieczą
filtr powietrza – suchy, dwustopniowy
UKŁAD NAPĘDOWY CARRARO
sprzęgło – półautomatyczne, zespół sprzęgieł wielopłytkowych hydraulicznych
skrzynia biegów – Power Revers, Power Hi-Lo, zmiana biegów bez użycia pedału sprzęgła
liczba biegów przód/tył – 24 na 12
blokada mech. różnicowego – elektrohydrauliczna
WAŁ ODBIORU MOCY TYLNY
typ – niezależny i zależny
prędkość obrotowa WOM/silnik [obr./min] – 540/1938 i 1000/1961
średnica końcówki / liczba wypustów – 35mm / 6